Els Baloos hem participat al SARDANOIA 2018

Aquest diumenge dia 10 de juny, els Baloos hem participat a la ballada final del projecte SARDANOIA.

Durant aquest tercer trimestre ens hem estat entrenant per tal d'aprendre a ballar i interpretar una bonica sardana del compositor Daniel Gasulla que porta per títol "Paraigües i Xemeneies".

Com tots haureu imaginat, les melodies d'aquesta sardana són les músiques de la pel·lícula Mary Poppins.

Ens vam trobar tots a les 11h al passeig Verdaguer, prop d'on estava l'entarimat on les cobles Ciutat de Girona i Maricel de Sitges tocaven les sardanes del 90è aplec de la sardana d'Igualada; el segon aplec amb més anys del nostre país.

Allí ens van convidar a esmorzar coca amb xocolata.

sardanoia2

El temps no ens acompanyava gaire i anava plovent a estones. Semblava que es volia fer honor al títol de la nostra sardana però, als voltants de les 12h, tots els nens i nenes de les 11 escoles que hem participat del projecte SARDANOIA’18 (Escola Mowgli, Escola Monalco, Escola Pia, Escoles de l’Ateneu Igualadí, Escolàpies, Mare del Diví Pastor, Josep Masclans de Vallbona, Castell d’Òdena, Guerau de Jorba, Gabriel Castellà i Dolors Martí) estàvem a punt de començar el Galop de Cortesia on les 10 colles que havíem format ens presentàvem davant el nombrós públic assistent.

Va ser molt emocionant passar enmig de tanta gent fent el galop amb els nostres banderins que ens identificaven com a Escola Mowgli i els quals vam fer a la classe d’art amb la Sònia.

sardanoia3

Galop d'Entrada

Un cop vam acabar el galop d’entrada, totes les colles ens vam col·locar fent rotllana al voltant del nostre banderí i el flabiolaire de la cobla Ciutat de Girona va començar l’introit de la sardana que havíem preparat. Va ser tota una exhibició davant de tots els nostres pares i mares, avis i àvies, germans i germanes i tot el públic assistent a l’aplec. Vam fer-ho molt bé i ens vam estar molt contents d’haver pogut mostrar a tothom que JA SABEM BALLAR LA SARDANA, “...la dansa més bella de les danses que es fan i es desfan...” Joan Maragall

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Els Baloos hem participat al SARDANOIA 2018