L'Escola s'omple de mags!

Aquest diumenge dia 22 d'abril hem celebrat la tradicional Festa de Sant Jordi convertint l'escola amb MOWARTS, l'escola de la màgia i les matemàtiques.

Ha sigut una matinal molt concorreguda i amb moltíssimes famílies gaudint de les activitats que hi havia proposades: resoldre enigmes, fer il·lusions òptiques, laberints i cartes màgiques, un Kahoot de Harry Potter...i especialment els escenaris "Mag per un dia" on tots aquells que van voler (nens i nenes, pares i mares, avis...) van poder fer els trucs davant d'un públic entregat.

DSC 0634

DSC 0668

La matinal va començar amb el Mag Josep (avi de l'escola) a l'escenari principal i va acabar amb el Màgic Pol fent un espectacle que ens va deixar a tots bocabadats.

DSC 0887

Com és tradicional durant al Festa es va repartir la revista Terrabastall, que aquest any era l'edició 50! Un número especial per una ocasió ben especial.

Bon Sant Jordi a tothom!

Veure més fotografies

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola L'Escola s'omple de mags!