Anem a buscar els ous de Pasqua

El dimarts 20 de març tots els nens i nenes de Patufets, Follets, Esquirols i Pinotxos hem anat al bosc de la Mallola a buscar els ous de Pasqua.

Ben abrigats,malgrat que durant la nit havia plogut i fins i tot nevat, hem decidit anar al bosc. Com cada any, els ocells ens deixen un munt d’ous de colors, ben amagats entremig de l’herba. Nosaltres amb molta cura, els hem anat buscant i n’hem trobat un bon cistell per cada classe. Ha sigut un matí ben especial per tots. Fins i tot els Tabalets, els més petits de la Llar d'infants que s’han quedat a l’escola,els ocells també n’han deixat per ells i buscant buscant també n’han trobat.
Ahhh!!! us direm un secret molt fi, la Primavera ja és aquí!!!!!!.

Gràcies pares i mares de la classe de Pinotxos per acompanyar-nos.

Trobareu tots aquests moments màgics que hem viscut, a la galeria de cada classe.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Anem a buscar els ous de Pasqua