Espectacular concert de Nadal!

El passat dimecres 20 de desembre vam poder gaudir d'un gran concert de nadales i de la cantata "Pintem que és desembre" de John Jacobson.

Ens vam reunir a la pista de l'escola més de 500 persones per gaudir del concert que tradicionalment celebrem quan s'acaba el trimestre. Els primers a actuar van ser els nostres petits, Patufets, Follets, Esquirols i Pinotxos que ens van oferir unes nadales tradicionals com a obertura de l'acte.

esq opt

Tot seguit, tots els alumnes des de 1r fins a 6è van pujar a l'escenari per interpretar aquesta magnífica cantata on la màgia del Nadal i del solstici d'hivern esclata quan un grup de joves transformen el carrer principal del poble en un paisatge de colors i tradicions. Des de Hanukkah i Kwanzaa fins el Nadal a casa nostra, els protagonistes van guarnint les cases del barri per tal que tothom celebri aquestes festes. Al llarg de les 10 peces que van interpretar van fer aquest bonic viatge per molts llocs del món, coneixent les diferents tradicions i fins arribar a casa nostra amb un cant a la pau, l'amor i l'esperança -quan es va omplir de llanternes tot el pati-.

general opt

Art i tecnologia en directe

Com a principal novetat artística aquest any i havia un grup d'alumnes que anaven fent el decorat "en directe" a través d'una aplicació per l'Ipad que es projectava com a fons de l'escenari en cadascuna de les cançons.

ipad1 opt

Va ser una gran manera d'acomiadar-nos i de desitjar-nos unes Felices Festes de Nadal i Reis. Després, tots els pares van poder menjar una boníssima coca, gentilesa de l'AMPA, a les classes amb els mestres i els alumnes.

Trobareu més fotografies a l'apartat de GALERIES

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Espectacular concert de Nadal!