Sant Nicolau, patró dels infants

Avui 5 de desembre, a l’Escola Mowgli hem celebrat Sant Nicolau, el patró dels infants.

Com cada any, ha començat a sonar la música del Virolet Sant Pere i Sant Nicolau ha arribat amb el seu cavall blanc. Tots els nens i nenes, pares i mares l’estàvem esperant i l’hem rebut amb uns forts aplaudiments.

DSC 0066

DSC 0095

Sempre estem molt contents que Sant Nicolau torni a casa nostra però enguany ho hem volgut celebrar un xic més. Vam encarregar al compositor i director musical Esteve Molero que ens reharmonitzés totes les cançons de la cantata “La llegenda dels tres infants”.

DSC 0035

Enguany quan els Mowglis hem cantat totes les noves cançons, hem gaudit molt de les noves harmonies i tant els alumnes, els mestres com els pares i mares assistents a les representacions ens han felicitat i ens han dit que els ha agradat molt.

Ja fa més de 50 anys que celebrem l’arribada de Sant Nicolau i desitgem que siguin molts i molts més els que ens pugui visitar per comunicar-nos que ja s'apropa el Nadal.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Sant Nicolau, patró dels infants