Igualada ha celebrat el Dia dels drets Infants.

Consellers de l'Escola Mowgli han participat en l'acte juntament amb consellers de les altres escoles i acompanyats de l'alcalde d'Igualada i de la regidora de joventut i ensenyament.

El passat diumenge 26 de novembre va celebrar-se a Igualada "El dia dels drets dels infants", una jornada lúdica amb tallers i activitats pels infants de la ciutat. Aquest acte va tenir lloc al Parc Central d'Igualada i on també hi ha participat el Consell dels Infants, fent una petita lectura dels drets dels infants i donant la benvinguda als nous i antics consellers per aquest curs.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Igualada ha celebrat el Dia dels drets Infants.