Una Santa Cecília molt musical

Enguany a l’Escola, al voltant del dia 22 de novembre, quan celebrem Santa Cecília, la patrona dels músics, hem fet un munt d’activitats on totes les classes d’eduació infantil i primària hem pogut gaudir i participar activament d’uns espectacles musicals ben reeixits.

Vam començar el dia 14 de novembre quan els nens i nenes de cicle mitjà vam assistir al concert de la JOSA infantil al teatre de l’Ateneu. Vam poder escoltar un concert de músiques orientals i ens van explicar la història d’uns nens de la Xina mentre coneixíem tots els intruments de l’orquestra simfònica.

josa 1 ok josa 2 ok

El dia 17 de novembre, també al teatre de l’Ateneu Igualadí, els nens d’Esquirols i Pinotxos vam participar en el CONTACONTES MUSICAL on en Gerard, el músic que ens va fer participar al damunt del mateix escenari, ens va explicar un conte amb una mà de personatges que anaven sortint de la seva maleta i que ens recordaven i feien cantar un sac de cançons. Al final, tots aquells instruments es van transformar en una bateria i el músic ens la va deixar tocar quan també vam fer gresca i vam ballar.

contacontes contacontes 2 1

El mateix dia, al pati de l’Escola Anoia, els alumnes de cicle superior i de cicle inicial vam ser els partíceps del DRUM CIRCLE que ens va portar el percussionista Santi Carcasona.

Ens vam reunir allí els Akeles, els Mowglis, els Rikkis i els Toomais i vam seure en unes cadires que estaven posades en forma de cercles concèntrics. En Santi era al mig i ens anava donant instruccions de com tocar els shakers, els yembe, les claus i els esquellots.

drum cercle 2

Tot convinant-los amb les cançons o el que ens marcava en Santi, vam poder ser els músics  protagonistes dels ritmes i els silencis que ens van ensenyar.

drum cercle 1

Tanmateix, el propi dia de Santa Cecília, els nens i nens de Mowglis i Akeles que toquem instruments musicals, vam oferir un concert als més petits de la casa, els Tabalets, Patufets i Follets. Enguany vam tocar el piano, la trompeta, el violí, la guitarra i el saxo. Com a cançó final i que va tenir molt d’èxit entre el públic assistent, tots junts amb el mestre Carles vam interpretar “El Gegant del Pi” i els xics de l’escola ens van acompanyar tot cantant la cançó.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Una Santa Cecília molt musical