Mercat d'activitats a l'Escola Mowgli

El passat dilluns 19 de juny vam acomiadar el curs 2016-2017 amb un mercat d'activitats i un berenar en família.

Tots els racons de l'escola es van convertir en un mercat d'activitats i projectes que hem dut a terme aquest any. Cada curs, ubicat en un espai del pati o de les aules, va mostrar a les famílies el treball fet i tot, acompanyat de coca i xocolata!

A Educació Infantil hi havia:

Els Tabalets i Patufets amb el projecte de la Granja i la Rateta presumida (a la galeria i a la classe de Patufets).

Els Follets amb el projecte dels Castells (a la galeria i a la classe de Follets).

Els Esquirols amb el projecte dels Oficis (davant de la font del pati).

Al pati d'Educació Primària hi havia:

Els Pinotxos amb el projecte de les Emocions (davant del rocòdrom).

Els Rikkis són Escriptors de contes (a la pista).

Els Toomais amb el projecte Renovem el pati (a la baixada).

Els Mowglis amb el projecte de Ciutadania (a la baixada).

Els Akeles amb la proposta d’Intercanvi de joguines i reaprofitament de roba* (a la zona de les cistelles).

A l'edifici de Primària hi havia:

Els Baloos amb el projecte de l’Arna i l’Stop motion de la granja (al vestíbul).

Els Koticks amb l’exposició dels Continents (al tercer pis).

I a més dues activitats especials:

La representació de teatre en anglès PETER PAN.

La inauguració de la Font de l’entrada.

Tots els que fem l'Escola vam gaudir plegats de la tarda amb el mercat d'activitats!

Aquí en teniu algunes fotos:

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Mercat d'activitats a l'Escola Mowgli