IL·LUMINA'T!

El passat dissabte 22 d'abril de 8 a 10 del vespre vam viure una gran festa de la llum sota el nom IL·LUMINA'T.

Famílies, mestres i alumnes vam tenir l'oportunitat de gaudir d'un munt d'activitats relacionades amb la llum, l'eix transversal de tota l'escola d'enguany. Tots nosaltres vam poder jugar i experimentar amb diferents tipus de materials (taules de llum, retroprojectors, lasers...), endinsar-nos en un espectacular laberint amb l'ajuda de llanternes, moure'ns al ritme de la música i amb llum negre, dibuixar amb les ombres i la llum i fins i tot veure, dins d'un iglú de vent, la projecció dels contes fets pels alumnes. Tampoc hi va faltar un photocall  amb el Will Bombacken, aquest personatge que desde la Setmana de la Llum ha entrat a les nostres cases i de qui vam tenir l'oportunitat d'acomiadar-nos a través d'una vídeoconferència.

L'AMPA  va ser responsable de portar dos foodtrucks que van ajudar a crear un ambient relaxat i còmode durant la vetllada. Una vegada més, una gran festa molt participada.

Podeu veure algunes imatges a la següent galeria

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola IL·LUMINA'T!