El drac ferotge

Avui divendres 21 d'abril, dins la diada interna de Sant Jordi, els nens i nenes de la classe de Rikkis han representat l'obra de teatre: "El drac ferotge".

Els alumnes han estat els protagonistes de tot el procés de creació, un treball molt intens que ha durat bona part del segon trimestre. Dins l'espai del treball per projectes s'ha creat la història, els personatges, els diàlegs, el guió i les escenes, alguns decorats, vestuari....

El fil de la història és la tradicional llegenda, però els infants han adaptat la història al seu gust i, el resultat final, ha estat una original representació amb una gran posada en escena. Enhorabona a tots i totes!

Mireu les fotografies a la galeria!

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola El drac ferotge