Concurs de lectura en veu alta

Avui s'han celebrat els Quarts de final del XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta.

Avui divendres 24 de març, al Museu de la Pell d'Igualada, els Koticks, Mowglis i Akeles hem format part d'un concurs en llengua catalana. Hi participaven escoles de tota la comarca que, prèviament, van fer una primera tria de qui consideraven que podien ser els representants, a nivell lector, dels Cicles Mitjà i Superior. En el nostre cas, han llegit la Júlia Torner (Cicle Mitjà) i la Berta Junyent (Cicle Superior). Ambdues ho han fet molt i molt bé i els nens i nenes que les acompanyaven les han aplaudit molt! Enhorabona!

IMG 4770  IMG 4767

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Concurs de lectura en veu alta