Iniciem el 2n trimestre

Aquesta setmana hem iniciat el 2n trimestre amb molta energia!

Després de les vacances de Nadal ens hem retrobat de nou a les aules amb un munt de coses per explicar. Hem tingut temps per a descansar, cagar el Tió, esperar l'arribada dels Reis de l'Orient, jugar, llegir, passejar i gaudir de la família.

Amb tot això, alguns nens i nenes van venir a l'Escola el dia 5 de gener a rebre els patges reials. Aquests ens van deixar paquets per a totes les classes i els vam obrir plegats el dia 9 de gener.

Han deixat jocs i activitats que ens ajudaran a aprendre encara més! Estem molt contents i amb ganes d'experimentar amb tot el que ens han dut!

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Iniciem el 2n trimestre