Fem activitats amb els avis de l'Hospital de dia Sant Jordi

Conviure amb la gent gran, respectar-la i tenir tracte amb ella són situacions que formen part de la nostra vida i que ens ajuden a créixer i formar-nos com a persones sensibles amb la gent que ens envolta.

Des de l’escola ens agrada afavorir els lligams intergeneracionals i, per això, durant aquests dies hem compartit diferents activitats amb la gent gran de l’Hospital de dia Sant Jordi.

Una vegada més, el projecte d’escola “Convivim” ens ha ajudat a transmetre valors i actituds per treballar l’educació cívica i emocional. Durant 3 dies tots els alumnes de primària hem compartit una bona estona amb els avis que fan activitats en aquest centre tan proper a la nostra escola.

Els nens i nenes de Cicle Inicial no només hem compartit una estona de lectura per parelles o grups de tres amb la gent gran sinó que hem pogut conversar i crear petits vincles amb persones que no coneixíem. Aquesta activitat ha permès crear una atmosfera de tendresa i complicitat entre grans i petits.

Els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior -en dos dies diferents- hem organtizat grups mixtos (on hi havia avis i alguns de nosaltres) i hem fet diverses activitats: jugar a les bitlles, al 7 i mig, al "memory", amb el paracaigudes, fent teatre... Són activitats que habitualment ells fan al centre però que aquests dies, amb la nostra visita, han tingut un caire molt especial.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Fem activitats amb els avis de l'Hospital de dia Sant Jordi