Matí de Carnaval a l'Escola

Avui divendres 5 de febrer al matí, nens, nenes i mestres hem gaudit d’una matinal plena de disfresses, balls i desfilades.

A l’arribar a les classes els més petits han anat preparant les seves disfresses fetes a l’Escola, enguany relacionades amb la setmana OLIMPIAMOWGLI.
A primària ens hem explicat com ens hem fet la disfressa, ja que havia de ser feta per nosaltres amb l’ajuda de les famílies!
Després hem esmorzat al pati un tradicional pa amb xocolata i, a l’acabar, ens hem trobat tots a la pista per a mostrar-nos les disfresses tot fent un petit ball-desfilada.
Els Akeles, com cada any, han llegit el pregó, ple de rodolins que parlaven de totes les classes i el personal de l’Escola i després han mantejat el Rei Carnestoltes!
I no podia faltar nostra Rua de Carnestoltes pel Passeig, acompanyats de moltes famílies que volien immortalitzar el moment amb càmeres i mòbils!
Petits i grans hem gaudit d’un dia genial, tal i com diu la dita, per Carnaval tot s’hi val!

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Matí de Carnaval a l'Escola