Engeguem la setmana amb l'arribada de la flama olímpica

Ja tenim aquí la setmana OLIMPIAMOWGLI i aquest matí, tots els nens i nenes de l’Escola, hem sortit al pati i al passeig a rebre la flama olímpica, que ens ha donat el tret de sortida a una setmana plena d’experiències relacionades amb aquest esdeveniment.

La torxa, portada per diferents mestres i alumnes, ha fet un recorregut des de l’estació de tren fins a la pista de l’Escola; allà hem fet l’encesa del peveter i, seguidament, el jurament olímpic.
Durant aquesta setmana, mestres i alumnes compartirem activitats especials, deixant de banda l’horari habitual, i treballant molt intensament diferents disciplines relacionades amb l’esport olímpic: Els orígens i el simbolisme, els valors de l’esport, les mascotes i les seus olímpiques, els rècords, els himnes, JJOO Barcelona ’92, jocs paralímpics, olympic sports, petits olímpics...
A part de tot aquest treball comptarem amb la visita de persones que han viscut de ben a prop l’olimpisme que ens explicaran la seva experiència.
I per demostrar les nostres habilitats, dijous anirem fins a l’estadi atlètic on, dels més petits fins als més grans, participarem d’unes proves olímpiques.
De ben segur que aquesta setmana serà molt profitosa i ens emportarem a casa una bona recompensa.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Engeguem la setmana amb l'arribada de la flama olímpica