Concert de Nadal "OH FELIÇ MOWGLI"

El passat divendres 18 de desembre, la pista de l'Escola es va transformar en un plató televisiu per a oferir-nos la gala "Oh Feliç Mowgli"!

Una gala amb format similar al ja conegut concurs de TV3 on, des dels més petits fins als més grans, ens van oferir un ventall de cançons nadalenques amb un format fresc i alegre. També vam comptar amb la col·laboració d'un jurat especial que valorava les actuacions de tots els grups d'alumnes.
I durant els canvis de cors, vam poder gaudir de vídeos gravats amb els assajos de cada cicle, anuncis publicitaris protagonitzats pels mateixos alumnes i, fins i tot, un videoclip on els Mestres ens mostraven les seves habilitats musicals i artístiques.
A més, vam commemorar el 150è aniversari del naixement de Rudyard Kipling, autor del Llibre de la Selva, on les seves històries basades en contes d'animals de la selva índia són protagonistes a les nostres aules per a treballar els valors dels nostres personatges de la classe.
Finalment, gentilesa de l'AMPA, vam pujar a les aules a menjar coca i xocolata per a desitjar-nos unes bones festes.
Va ser una vetllada especial, diferent i divertida que va fer gaudir famílies, alumnes i mestres abans d'encetar les festes nadalenques.

12360158 10208105934783117 9198965663066463217 n

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Concert de Nadal "OH FELIÇ MOWGLI"