General Escola

General Escola (116)

Dilluns, 19 Novembre 2018 20:24

Ho saps tot dels videojocs?

Són molts els pares que no deixen de preguntar-se si els videojocs són bons o dolents pel desenvolupament dels seus fills.

Dilluns, 19 Novembre 2018 07:40

ERASMUS+ A PORTUGAL

Dimecres 14 de novembre i fins dissabte 18, quatre mestres de l’escola: El Carles, la Sònia, la Laura i l’Imma, vam anar a Lisboa per liderar la primera reunió del projecte Erasmus + que coordinem.

Divendres, 16 Novembre 2018 13:57

Resprentants al Consell dels Infants

El passat dimecres 14 de novembre, l’Alèxia Prado, de Mowglis, i el Lluc Pons, d’Akeles, van assistir al primer Consell de la Infància del curs, al saló de plens de l’Ajuntament d’Igualada.

Dimecres, 14 Novembre 2018 13:50

El petit homenatge de la teva escola...

...el record d'una gran mestra, persona i amiga!

Dilluns, 12 Novembre 2018 16:36

Noves eleccions al Consell Escolar

Aquest curs fem renovació dels membres del consell escolar.

Tot i la pluja, els castanyers i les castanyeres han arribat a l’escola Mowgli!

Dimecres, 24 Octubre 2018 06:21

40a Cursa Popular d'Igualada

40a Cursa Popular d’Igualada i tota l’Escola Mowgli estem d’enhorabona. Vam ser els guanyadors en percentatge de participació. A més, menció especial a la Martina Camps que va guanyar en la categoria benjamí femení.

Dilluns, 22 Octubre 2018 17:05

Ja hem començat el projecte Let's Plug!

L’Escola Mowgli seleccionada com a coordinadora d’un projecte educatiu dins del programa europeu Erasmus+

Divendres, 19 Octubre 2018 15:34

Ja tinc padrina! I jo fillol!

Els Esquirols i els Baloos ja hem fet l'apadrinament.

Aquest dijous 11 d’octubre hem acollit un acte ben especial, la inauguració dels nous Espais d'Educació Infantil.

Pàgina 1 de 9
Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola