General Escola

General Escola (74)

Dimarts, 05 Desembre 2017 14:36

Sant Nicolau, patró dels infants

Avui 5 de desembre, a l’Escola Mowgli hem celebrat Sant Nicolau, el patró dels infants.

Dilluns, 27 Novembre 2017 16:42

Ja falta poc per Sant Nicolau!

Com cada any, tota la comunitat educativa de l'Escola Mowgli esperem amb moltes ganes l'arribada de Sant Nicolau.

Dilluns, 27 Novembre 2017 16:37

Ús i abús de les Noves Tecnologies

En aquest article volem compartir amb vosaltres algunes reflexions i consells

Consellers de l'Escola Mowgli han participat en l'acte juntament amb consellers de les altres escoles i acompanyats de l'alcalde d'Igualada i de la regidora de joventut i ensenyament.

Dijous, 23 Novembre 2017 05:28

Una Santa Cecília molt musical

Enguany a l’Escola, al voltant del dia 22 de novembre, quan celebrem Santa Cecília, la patrona dels músics, hem fet un munt d’activitats on totes les classes d’eduació infantil i primària hem pogut gaudir i participar activament d’uns espectacles musicals ben reeixits.

Dimarts, 31 Octubre 2017 16:26

Celebrem la Festa de la tardor!

Com cada any, festa grossa a l'Escola quan arriba La Castanyera.

Dilluns, 30 Octubre 2017 18:11

Els Rikkis i els Mowglis fem panellets!

Un any més arriba la Castanyada a l'Escola i els Rikkis i els Mowglis han sigut els encarregats de fer els panellets per les classes de primària. Els Rikkis han optat per una recepta clàssica: farina d'ametlla, sucre, patata i a amassar. En canvi, els Mowglis, han innovat i han fet una recepta de la Carme Ruscalleda.

Dimarts, 24 Octubre 2017 06:15

Omplim la motxilla!

“La vida és com una motxilla. Si la mesurem a pes i ens obsessionem amb el quant, ens acabarà fent mal l’esquena. L’important no és la quantitat, sinó amb què l’omplim i com.”

Dilluns, 23 Octubre 2017 11:52

39a Cursa Popular d'Igualada

El passat diumenge dia 22 d’octubre es va celebrar la 39a Cursa Popular de la ciutat d’Igualada. Un any més, la participació de la nostra Escola ha estat molt bona i les famílies han gaudit d’una matinal d’esport amb els companys i companyes de la classe.

Des de l’Escola Mowgli felicitem a totes les participants i animem a que en futures edicions seguim tenint un nivell de participació tan elevat, i així poder seguir gaudint d’un dia d’esport, família i escola.

Dilluns, 02 Octubre 2017 14:58

Dia Internacional de la No Violència

Avui, 2 d'octubre de 2017, fa 10 anys que les Nacions Unides van declarar aquesta data com a Dia Internacional de la No Violència.

Pàgina 1 de 6
Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola