General Escola

General Escola (101)

Dimarts, 26 Juny 2018 15:08

Festa final de curs

L'escola es va convertir en Broadway i van interpretar-se diferents balls musicals per acomiadar el curs.

El passat dijous dia 20 de juny va ser un dia amb mltes emocions: vam acomiadar als més grans de l'escola i també a tres mestres que ens han acompanyat durant aquest curs.

Dimarts, 26 Juny 2018 13:52

Remullada final

EDUCACIÓ INFANTIL

Ha arribat el final de curs i els nens i nenes d’Educació Infantil ho hem volgut celebrar fent una gran remullada al pati de l’escola.

Dimarts, 26 Juny 2018 13:35

Arriben les vacances

Quan arriba aquesta època és hora de fer balanç i valoració de la immensitat de coses que s’han anat desenvolupant al llarg de l’any a l’Escola.

Aquest diumenge dia 10 de juny, els Baloos hem participat a la ballada final del projecte SARDANOIA.

Dimecres, 16 Mai 2018 10:02

L'Home del Bosc ens acompanyarà sempre!

El passat cap de setmana va morir en Jordi Mateu, qui durant 40 anys va encarnar a Quimet Comallonga, l'Home del Bosc.

Dimecres, 16 Mai 2018 09:28

Lectura en companyia

A mitjans de juny del curs passat, l’Hospital de Dia Sant Jordi (CSSI) ens va proposar realitzar un projecte continuat de col·laboració entre usuaris del centre i alumnes de l’escola

Dimarts, 15 Mai 2018 16:04

English Day!

Today was English Day! This year the theme was School Musicals and every class did a playback performance each one as good as the last. English Drama students presented the show and gave out awards at the end as well. There were various awards including ´best costumes´, ´most original´, ´the craziest´, and others, too! After lunch we continued the festivities with a Gymcana for Rikkis & Tomais; they loved it.

Avui hem celebrat l’English Day! Aquest any el tema han sigut els musicals. Cada classe n’ha triat un, se l’ha fet seu, i l’ha representat en format playback. Totes les actuacions han estat espectaculars. A més, els alumnes de l’extra-escolar d’English Drama, han fet de presentadors de la cerimònia. Hi ha hagut fins hi tot un repartiment de premis amb diplomes tant divertits com: “La millor disfressa”, “L’actuació més original”o “L’actuació més boja”. Després de dinar, i per acabar aquest intens English Day, Rikkis i Toomais han fet una gimkama amb cartells de musicals molt coneguts. Sens dubte, a great English Day!

Veure fotografies

Dijous, 03 Mai 2018 15:31

Ja estem tots ben situats!

Ja portem tres dies als nous espais i estem molt contents i adaptats! I des d'aquestes línies agrair a tots els pares i mares que van venir a ajudar a fer el trasllat. Sense ells no hauria sigut possible!!

Dimecres, 25 abril 2018 10:32

23 d'abril: llibres, tallers i teatre!

La Diada de Sant Jordi vam viure una matinal molt especial: padrins i fillols vam llegir-nos contes, fer tallers...i després els Rikkis van presentar la seva obra de "Sant Jordi".

Pàgina 1 de 8
Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola