Trets d'identitat

Una escola com una casa

La Fundació Escola Mowgli som un centre concertat que va néixer fa més de 50 anys per iniciativa d'un grup de famílies que volien una escola diferent per als seus fills. Amb aquesta voluntat seguim treballant per ajudar a créixer els nostres alumnes en totes les dimensions personals: intel·lectual, emocional i social.

Volem que els nens i nenes de la nostra Escola siguin protagonistes de les seves vides a través de les seves pròpies experiències.

Una escola que pensa i es mou

Som una escola activa i creativa, aprenem experimentant

Aprenem del que vivim, sentim i pensem: tot el que ens envolta ens ajuda a créixer. L'experimentació, l'exploració, el joc i la imaginació són el motor dels nostres aprenentatges i creacions.

Una escola que fem entre tots

Tenim una escola com una casa, una escola que és familiar i propera

Tenim una escola familiar i propera, amb un ambient acollidor. Alumnes, mestres i famílies fem l'escola i ens impliquem en activitats que il·lusionen i estimulen la motivació. Totes les opinions es tenen en compte.

Una escola que acompanya el créixer

Treballem l'educació emocional i personal dels infants

Els aspectes emocionals i personals són essencials. Treballem per a desenvolupar i adquirir autonomia, esperit crític, responsabilitat, paciència, esforç, tolerància, seguretat, humilitat, empatia...

Una escola de cara al món

Donem importància a les tradicions i la cultura sempre amb la mirada posada al món

Seguim i valorem les tradicions, costums i festes de la nostra cultura. A la vegada obrim l'escola a tothom i al món amb la participació en diferents projectes de projecció externa i amb la convivència de diferents llengües dins l'escola.