Un any més, des de l'AMPA organitzem l'escola d'estiu per aquest 2017.

Aquest programa està format per una gran varietat d’activitats: tallers, gimcanes, esports, sortides, piscina, acampada, bivac, inflables i jocs... que permetran als infants gaudir de l’estiu.

El programa està adreçat a nens i nenes de 3 a 12 anys (nascuts entre el 2005 i el 2011), i estan conduïdes per monitors especialitzats en l’educació en el lleure.

Igual que en anys anteriors, hi ha la possibilitat de fer jornada sencera o mitja jornada al matí, incorporant a la mitja jornada l’excursió prevista durant la setmana.

En el dossier de l'escola d'estiu (DOSSIER)  trobareu tota la informació relativa a les activitats programades per als mesos de juny, juliol, agost i setembre, setmana a setmana i per a petits i grans.

També hi teniu tots els formularis d’inscripció i autoritzacions (pàgines 15 a 19) que necessitem que ens lliureu, en paper, abans del 27 de maig de 2017.

També us demanem, si us plau, que feu la inscripció, a més, a través de la pàgina web per a facilitar-nos la gestió d’aquests informació: www.tiny.cc/escolaestiu2017

REUNIÓ INFORMATIVA, el dimecres 17 de maig a les 8 del vespre, a la classe d’Akeles de l’escola

Estàs aquí:Escola Mowgli Escola d'Estiu