Equipament esportiu

La comissió d'equipament esportiu és la responsable de gestionar l'estoc de roba esportiva (xandalls, samarretes, pantalons curts, etc) dels nens i nenes de l'escola, així com del material complementari de l'AMPA (bosses, gorres, tubulars, samarretes...).

Per això, les seves tasques es poden resumir en:

• Vetllar pel manteniment de l'estoc.
  • Organitzar les paradetes de roba esportiva i productes d'AMPA que es puguin fer al llarg de l'any.
  • Organitzar la recollida de comandes de roba esportiva anual per part de les famílies de l'escola.
  • Fer la comanda al proveïdor.
  • Organitzar la venta de xandalls i roba esportiva a l'inici de curs.
  • Vetllar el pagament de les factures al proveïdor.
  • Portar un control de les despeses i els ingressos que aquesta comissió generi.

El principal objectiu per què l'AMPA porti aquesta gestió és assegurar uns preus competitius per a les families de tot aquest material.

Contacte AMPA

Correu electrònic:
General:
ampa@escolamowgli.cat
Extraescolars:
extraescolars@escolamowgli.cat
Escola d'estiu:
escolaestiu@escolamowgli.cat
Presidència:
presidenciaAMPA@escolamowgli.cat

Xarxes socials de l'AMPA:

Propers esdeveniments

No hi ha cap event properament

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
29
30
31
Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.