Dimecres, 11 Mai 2022 16:38

Primer dia de colònies a la Carral

Els Rikkis i els Toomais ja hem arribat a la Carral per passar tres dies de colònies genials.

De bon matí i ben emocionats, hem carregat les motxilles a l'autocar disposats a passar tres dies de colònies amb aventures, jocs i excursions.

Hem fet una parada a mig camí per esmorzar i jugar una estona, i tot seguit, hem arribat a la Carral. Els Rikkis amb la il·lusió per ser la primera vegada i els Toomais per retrobar-se de nou amb els espais que ja coneixen del curs passat.

Hem conegut els monitors que tindrem durant aquests dies, la Núria i el Romà, que ens han ensenyat les instal·lacions i els espais de la Carral. Tot seguit, ja hem començat a fer jocs i a cantar les famoses cançons que hem sentit moltes vegades als alumnes més grans de l'Escola.

Abans de dinar hem desfet les motxilles a les habitacions i després hem carregat piles amb uns bons macarrons, carn i patates i un flam de postres.

A la tarda hem tingut una estona de temps lliure al bosc de les cabanes i, a continuació, hem començat l'Aventura Intergalàctica fent camí cap al Santuari del Miracle. Una bona excursió per la natura per conèixer l'entorn de la Carral i gaudir de les aventures que ens han preparat els monitors.

Un cop hem tornat a la casa de colònies, ens hem refet de la caminada amb una sopa de brou casolana, salsitxes amb croquetes i patates fregides i un plàtan.

Per seguir amb les emocions hem fet uns quants jocs de nit!

Bona nit famíles!

GALERIA COLÒNIES LA CARRAL

Propers esdeveniments

No hi ha cap event properament