Dijous, 12 Desembre 2019 17:32

Els Pinotxos visitem la Ludoteca

Aquesta tarda, els Pinotxos hem gaudit jugant a la Ludoteca del Barri de Montserrat.

Tots i totes hem gaudit de valent d'una tarda de jocs, en un espai ple de material que ens ha fet transformar en bombers, botiguers, mames, pirates... i tot allò que ens hem volgut imaginar. Després d'arribar, ens han explicat les normes de la Ludoteca i de seguida ens hem posat a jugar. Ens ha passat l'estona volant i hem pogut descobrir molts jocs i joguines que a l'escola no tenim. Hem compartit una molt bona estona amb tots els companys de la classe i després d'imaginar, investigar, crear i jugar ha tocat recollir. Ho hem fet bé i ens han explicat que, si volem, hi podem anar a jugar amb família els divendres de 5 a 2/4 de 8 de la tarda. Abans de marxar els hi hem donat un regal. Un dibuix del conte que més ens agrada. Els hi hem fet el conte del Pinotxo!!! el nostre conte.

Ha sigut una tarda genial.

Si ho voleu veure passeu per la galeria de la classe.

Propers esdeveniments

No hi ha cap event properament

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
29
30
31
Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.