Dimecres, 27 Novembre 2019 21:28

Primera caminada-passejada per Igualada

El dimecres dia 27 de novembre els Esquirols hem fet la primera caminada-passejada per Igualada.

A l’arribar a l’escola hem fet parelles i juntament amb la Laia, mare del Bernat, la Montse, mare del Nathaniel i de la Megara, la Sussana mare del Quico i la Llúcia, àvia del Pep, hem sortit de l’escola i hem enfilat pel Passeig Verdaguer on hem pogut trepitjar moltes fulles de tardor. Hem vist un parc, uns ciclistes que arreglaven les bicicletes, unes màquines enormes que enderrocaven l’edifici de l’antic Hospital. També hem vist uns paletes que arreglaven la vorera i una grua aparcada. Hem vist motos, cotxes i molts autobusos. Ens hem aturat davant la porta de la casa de l’Àlex V. i hem continuat fins a la plaça de cal Font i hem pogut veure com montaven el tobogan i la pista de gel; també hem vist molts arbres i llums de Nadal ja que tota la ciutat s’està preparant per les festes nadalenques.

Una mica cansats hem tornat cap a l’escola!!! Ha estat un matí fantàstic!

Moltes gràcies Laia, Montse, Sussana i Llúcia; fins la propera !

Més fotografies a la galeria del curs.

Propers esdeveniments

No hi ha cap event properament

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu