Dijous, 19 Novembre 2020 21:59

Sortida al Parc Fluvial

Aquesta setmana els grups Castell, Cabana i Granja dels Esquirols i Pinotxos ja hem pogut anar d’excursió!

Aprofitant el bon temps que està fent aquest novembre, hem sortit de l’escola amb les piles ben carregades després d’esmorzar i caminant cap el nostre riu, el riu Anoia, que hem vorejat tot observant l’entorn: arbres, fulles, troncs, ànecs, canyes, joncs, pedres, escarabats, aranyes…També hem pogut veure els horts amb cols, coliflors, pastanagues, escaroles....i les persones que se’n feien càrrec i també uns curiosos espantaocells.
Tot vorejant el Parc Fluvial hem arribat a lloc, un espai on el joc compartit amb els companys i l’observació amb les lupes i els prismàtics de tot allò que trobàvem ha estat fantàstic. Hem construït cabanes, hem jugat amb les fulles i fins i tot hem fet una mica d’esport.
Un cop obertes les carmanyoles amb les amanides, els macarrons i l’arròs amb tomàquet entre altres aliments hem tornat cap a l’escola, cansats, enfangats, però amb l’alegria d’haver aprofitat el dia.
Moltes gràcies a tots els que ens heu pogut acompanyar i fins a la propera!
Podeu mirar més fotografies a la galeria de la classe.

Propers esdeveniments

No hi ha cap event properament

Calendari

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu