Les famílies tenen un paper clau en l’educació dels seus fills i, a l’Escola Mowgli, les fem partícips deixant que entrin a l’aula, acompanyin els nens i les nenes i gaudeixin plegats de l’aprenentatge.

La implicació de les famílies incideix d’una manera significativa en els objectius acadèmics i de desenvolupament i veiem la necessitat d’obrir les portes de les aules per enfortir els lligams de tota la comunitat.

En el dia a dia de l’aula hi ha infinitat de possibilitats per a poder compartir amb les famílies i, moltes d’elles, van sorgint a mesura que el grup va avançant en el seu aprenentatge.

Des dels seus inicis, l’Escola ha brindat aquesta oportunitat a les famílies i aquestes han col·laborat en sortides, xerrades, berenars, festes, converses...

Actualment s’afavoreixen aquests lligams a totes les edats amb propostes com aquestes:

A la Llar d’Infants les famílies participen explicant contes, conversant amb els infants i acompanyant a les sortides.

Al segon cicle d’E. Infantil s’obren les portes per a preparar esmorzars, acompanyar a passejar per la ciutat, explicar contes i compartir jocs de taula i activitats d’aula.

A l’etapa de Primària les famílies incideixen en activitats d’aula més especifiques com fer l’acompanyament de la lectura al Cicle Inicial, convidar persones expertes que ens ajuden a tirar endavant els projectes de treball o oferir la possibilitat de crear converses en altres llengües amb les “parents conference” a Cicle superior.

Des de l’Escola creiem que és essencial aquest vincle amb les famílies i per això, les encoratgem a participar i a implicar-se directament en l’aprenentatge dels nens i nenes ja que l’educació la fem entre tots.

Estàs aquí:Escola Mowgli Curs 17-18 Projectes Pedagògics Famílies a l'aula