Per tal de poder treballar de manera àgil, la Junta Directiva de l'AMPA està organitzada en comissions i grups de treball encarregats d'organitzar i gestionar diferents aspectes tant del dia a dia de la pròpia junta com de les activitats que es duen a terme des de l'Associació.

Aquestes comissions i grups de treball són les següents:

• Activitats Extraescolars (veure bloc): Coordina l'acolliment matinal, les diferents activitats que es fan a les tardes a partir de les cinc i la participació en les diferents competicions esportives del dissabte. Prepara activitats en els dies de lliure disposició.
  • Escola d'Estiu (veure bloc): Coordina l'organització de l'escola d'estiu des de finals de juny fins a principis de setembre.
  • Activitats Familiars (veure bloc): Prepara xerrades culturals, sortides matinals o culturals, tallers per a pares i mares, i totes aquelles activitats que serveixen per vincular les famílies amb l'escola.
  • Equipament Esportiu: Responsable de la compra tant del material esportiu per als nens i nenes de l'escola com de l'elaboració de material promocional de l'AMPA com samarretes, gorres o tubulars, entre d'altres.
  • Comunicació i Imatge. Gestiona els diferents canals de comunicació interns (comunicats, correus,...) com externs (facebook, twitter,...) per tal d'assegurar que les famílies reben les informacions del dia a dia de l'associació i d'altres fonts d'interès.
  • Secretaria i Legal. S'encarrega de gestionar la documentació oficial de l'associació (actes, estatuts,...) així com els aspectes d'assegurances.
  • Economia i Finances. Responsable de la gestió econòmica i administrativa de l'associació.

L'AMPA està representada, també, al Consell Escolar, amb un membre i al Patronat de la Fundació, amb un terç dels patrons (7).

Finalment, un membre de la Junta Directiva assumeix la interlocució i coordinació de la participació de l'AMPA en activitats de l'escola com la cantada de nadales o el Sant Jordi, i una altra persona coordina els pares delegats de curs.

Estàs aquí:Escola Mowgli Comissions de treball