Ja ha arribat el tió a la Llar d'Infants

Aquest dilluns 18 de desembre ha arribat l'home del bosc a l'Escola Mowgli. En Tonet, que ha estat trobat al bosc pels Baloos, ha vingut acompanyat del tió. Per etapes, hem anat fins al menjador per rebre'ls i escoltar les històries de l'home del bosc. Fins i tot, ens ha portat un conte per a cada classe!

Ara, el tió, ja és a la galeria, i com que ha arribat per tots els nens i nenes d'Educació Infantil, entre tots l'anirem alimentant cada dia fins divendres, a veure si ens caga alguna cosa...

Equip Llar d'Infants

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Llar d'infants Tabalets Llar d'infants Ja ha arribat el tió a la Llar d'Infants