El Tabalet ja ha arribat!

Aquesta setmana els Tabalets vam rebre una visita molt especial.

image 2017 10 23

Dilluns va arribar el personatge de la classe, “el Tabalet”, i va venir per a quedar-se amb nosaltres i poder compartir amb ell totes les emocions que ens esperen al llarg d’aquest curs.
Amb ell vam poder treballar el projecte del Tabalet, fent diferents activitats al llarg de la setmana i descobrint noves sensacions, gustos...
Vam poder pintar amb els peus, tot i que la pintura era freda i feia pessigolles, ens ho vam passar molt bé. També vam tastar la pastanaga, la vam menjar ratllada. I, finalment vam poder escoltar el conte del Tabalet, a la classe tenim el llibre i les titelles.
Els Tabalets us convidem a que veieu totes les fotos que hem fet al llarg de la setmana. Esperem que les gaudiu tant com nosaltres vam gaudir fent-les.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Llar d'infants Tabalets Tabalets El Tabalet ja ha arribat!