Despedim l'estiu a la Llar d'Infants

Després de cinc setmanes amb activitats molt estiuenques, la Llar d'Infants se'n va de vacances! A continuació, us deixem un vídeo que recull totes les activitats que hem estat fent durant el mes de juliol els Tabalets i els Patufets. Esperem que els vostres fills i filles hagin gaudit d'aquestes setmanes, i a partir d'ara, continuin experimentant, compartint i jugant com fins ara.

Que passeu molt bones vacances!!

L'equip de la Llar d'Infants.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Llar d'infants Tabalets Llar d'infants Despedim l'estiu a la Llar d'Infants