Els més petits hem fet unes jardineres

Els Tabalets i els Patufets hem preparat unes jardineres amb la participació de totes les famílies.

Els més petites de l'escola, hem preparat amb uns palets, unes jardineres al pati petit de l'escola. Els hem pintat de diferents colors i cada família ha portat una planta, que juntament amb el seu fill/a l'ha plantat a les jardineres. Ha sigut una activitat familiar on l'equip de mestres de la Llar d'Infants agraïm la vostra col.laboració. Moltes gràcies a totes les famílies, han quedat unes jardineres molt boniques. Ara la feina serà cuidar-les i regal-les amb molta cura.

Trobareu més fotografies a la galeria d'imatges.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Llar d'infants Tabalets Llar d'infants Els més petits hem fet unes jardineres