El nou jardinet a l'escola

Els Tabalets i els Patufets hem preparat un jardinet al pati de l'escola per poder-lo cuidar.

Aprofitant que els Tabalets i els Patufets estem explicant coses i parlant de les flors,hem preparat un jardinet al nostre pati amb l'ajuda del Sr. Roc, jardiner paisatgista (pare del Roc de Tabalets). Hem pogut ajudar a preparar-lo: hem pintat les fustes, hem posat la terra i hem plantat les flors. Cuidarem aquest jardinet amb molta cura i agraïm la col.laboració del Roc. Moltes gràcies.

Trobareu més fotografies a la galeria d'imatges.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Llar d'infants Tabalets Llar d'infants El nou jardinet a l'escola