05 Desembre 2017

Avui 5 de desembre, a l’Escola Mowgli hem celebrat Sant Nicolau, el patró dels infants.

27 Novembre 2017

Com cada any, tota la comunitat educativa de l'Escola Mowgli esperem amb moltes ganes l'arribada de Sant Nicolau.

27 Novembre 2017

En aquest article volem compartir amb vosaltres algunes reflexions i consells

27 Novembre 2017

Consellers de l'Escola Mowgli han participat en l'acte juntament amb consellers de les altres escoles i acompanyats de l'alcalde d'Igualada i de la regidora de joventut i ensenyament.

23 Novembre 2017

Enguany a l’Escola, al voltant del dia 22 de novembre, quan celebrem Santa Cecília, la patrona dels músics, hem fet un munt d’activitats on totes les classes d’eduació infantil i primària hem pogut gaudir i participar activament d’uns espectacles musicals ben reeixits.

Pàgina 1 de 11
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Llar d'infants Tabalets