Ja hem tornat de l'acampada de l'escola d'estiu

Un estiu més, i dins de la programacio de la nostra escola d'estiu, aquesta setmana passada els nens i nenes de Primària van tenir ocasió de participar en l'acampada, de dimecres a divendres, al Prat de la Riba.

Durant tres dies els participants de l'escola d'estiu van participar de diferents activitats de lleure, compartint jocs, estones d'aigua, visita al riu, una "disco" amb disfreses i col·laborant en l'organització de les tasques diàries com preparar la taula, fer el dinar o sopar, entre d'altres.

Us hem compartit algunes fotos de record, a través de la "Galeria d'imatges" de laweb de l'escola, on hi teniu, també, les fotos de les activitats anuals i de cada curs.

Podeu accedir a la galeria a traves d'aquest enllaç (ACCES) i de l'usuari i contrassenya que té cada família de l'escola.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Espai AMPA Ja hem tornat de l'acampada de l'escola d'estiu