Aquest diumenge, 16/12, de 10:30 a 13:00 a l'escola, amb jocs de taula i de pati.... Activitat organitzada entre l'AC El Pati i l'AMPA de l'escola. L'objectiu és poder passar un matí tots junts, amb les famílies i comunitat de l'escola, jugant tots plegats i per a totes les edats. També podreu comprar galetes elaborades pels nens i nenes de cicle mitjà, fer un cafè i similar... I si alguna família vol col·laborar portant coses preparades de casa (pastissos...) per recollir més diners, seran molt benvinguts... Us esperem a tots!!!!!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Espai AMPA MARATO TV3 . Matinal en familia de jocs de taula per col·laborar amb la Marató de TV3