El passat dissabte dia 19 de juny vam celebrar la festa de cloenda d’extraescolars del curs 16-17. La festa va ser tot un èxit, hi va haver esmorzar per a tothom i vam poder fer diferents jocs, esports i activitats, vam acabar amb una remullada absolutament necessària amb la calor que feia. A continuació deixem un resum de com ha anat la temporada pels nostres equips i algunes imatges.

MOWGLI PINOTXOS MIXT

Tot i que ja hi ha nens i nenes de la classe d’Esquirols que ja fan Esport – joc, el nostre equip  més jovenet és el que està format pels Pinotxos. Al llarg del any hi ha hagut varies quedades amb altres escoles, han fet esports, jocs tradicionals, cros, partits amistosos, i fins i tot hi va haver activitats aquàtiques a la piscina.

Equip P5

EQUIPS DE CICLE INICIAL. RIKKIS I TOOMAIS.

Els nens i nenes de Cicle Inicial s’han trobat una vegada al mes amb altres escoles de la comarca. Han fet partits de futbol, bàsquet, handbol, mazaball, etc. També han participat en el cros Comarcal i en jornades de mini atletisme. L’any vinent, els nens i nenes de Toomais ja començaran a jugar lligueta, esperem que vinguin tots i totes.

Rikkis nenes

Rikkis nens

Tommais bo

BENJAMÍ FEMENÍ BALOOS

Les nenes Baloos han disputat la seva primera lliga durant aquest curs. Han jugat amb nenes de 4t però tot i així, han fet un molt bon paper. Han quedat en la novena posició de la classificació general. Cal destacar les proves de natació i atletisme on ho van fer molt i molt bé.

Baloos nenes

BENJAMÍ FEMENÍ KOTICKS

Menció especial per aquest grup de nenes. Sens dubte, les nenes de Koticks han estat l’equip revelació de la temporada. Van passar de perdre quasi tots els partits la temporada passada a guanyar-los quasi tots en aquesta. Han quedat segones de la classificació general i han estat capaces de guanyar el campionat territorial d’handbol. També van disputar el campionat de Catalunya. Han demostrat que amb esforç i perseverança  tot es pot aconseguir.

Koticks nenes

BENJAMÍ MASCULÍ BALOOS

L’equip masculí de Baloos s’ha estrenat aquest any en lliga. Han fet una molt bona temporada, tot i ser només 7 nens han aconseguit quedar segons a la classificació. Cal agrair l’esforç i el nivell de compromís dels nens i les famílies, sinó no hagués estat possible fer aquesta temporada, també agrair l’ajuda dels nens Toomais que han ajudat quan ha estat necessari.

Baloos nens

BENJAMÍ MASCULÍ KOTICKS

Els nens Koticks han mantingut la dinàmica de la temporada passada i han competit tot l’any per aconseguir la primera posició. Finalment, han aconseguit quedar segons en la lliga de quart de primària. De cara a la temporada vinent ho tindran més difícil perquè és molt provable que competeixin també davant de nens de sisè.

Koticks nens

ALEVÍ FEMENÍ MOWGLIS I AKELES

L’equip de nenes alevines de l’Escola Mowgli ha aconseguit la medalla de bronze en la seva categoria. Durant tot l’any han competit en la part alta de la classificació, al ser poques nenes han tingut problemes per puntar en les proves d’atletisme, cros i natació. Tot i així, han aconseguit una meritòria tercera plaça.

Aleví femení

ALEVÍ MASCULÍ MOWGLIS

Aquest any els Mowglis han afrontat un any complicat ja que han hagut de competir moltes vegades contra equips d’un any més, finalment han quedat vuitens en la classificació i han fet alguns partits molt bons. És un equip amb pocs jugadors i cal agrair l’esforç i compromís que han mostrat la majoria de nens i famílies per venir al màxim de partits possibles. També agrair als Akeles la seva ajuda.

Mowglis

ALEVÍ MASCULÍ AKELES

Menció especial als grans de l’escola. L’equip d’Akeles ha tornat a fer un gran campionat en aquest curs 16-17. Durant tot l’any han dominat la classificació tant de partits com de proves d’atletisme i natació. Finalment s’han proclamat campions de lliga dels Jocs Escolars. Un cop acabada la lliga van participar en la Final Territorial de futbol 7, allà van aconseguir la victòria derrotant al Cerdanyola FC a les semis i al CF Imperio a la final en un partit molt exigent. Per acabar la temporada, els Akeles van disputar la final de Catalunya a Centelles, allà van aconseguir la quarta posició i el premi de valors.

Akeles

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Espai AMPA Festa de cloenda d’extraescolars i resum dels equips d’Esport – Joc del curs 16-17.