26 Juny 2018

L'escola es va convertir en Broadway i van interpretar-se diferents balls musicals per acomiadar el curs.

26 Juny 2018

El passat dijous dia 20 de juny va ser un dia amb mltes emocions: vam acomiadar als més grans de l'escola i també a tres mestres que ens han acompanyat durant aquest curs.

EDUCACIÓ INFANTIL

Ha arribat el final de curs i els nens i nenes d’Educació Infantil ho hem volgut celebrar fent una gran remullada al pati de l’escola.

26 Juny 2018

Quan arriba aquesta època és hora de fer balanç i valoració de la immensitat de coses que s’han anat desenvolupant al llarg de l’any a l’Escola.

11 Juny 2018

Aquest diumenge dia 10 de juny, els Baloos hem participat a la ballada final del projecte SARDANOIA.

Pàgina 1 de 29
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Superior Mowglis