Els Mowglis vam cantar la Cantània "A DE BROSSA"

Aquesta Cantània l’hem fet molt “Brossa”...

El passat dijous 6 de juny, els Mowglis vam anar a l’Auditori de Barcelona i juntament amb d’altres 750 nens i nenes vam poder participar de la CANTÀNIA “A de Brossa”.

assaig cantania 2019

Enguany es commemora el centenari del naixement del poeta Joan Brossa i des de l’organització del projecte Cantània han volgut fer-li un homenatge. És per això que es va encarregar la composició musical al mestre i guitarrista Eduard Iniesta qui va crear aquesta obra que hem treballat de valent per poder-la cantar davant unes mil persones assistents.

Ja fa 30 anys que, any rere any, es canten CANTÀNIES a l'Auditori de Barcelona i l’escola Mowgli hi participem des de fa 5.

cantania a de brossa grup

Aquest any amb la Cantata “A de Brossa” ens endinsem en l'univers brossià. Expliquem com dues noies (una de les quals la Beth Rodergas de la 1a edició d’OT), que són les cantants solistes, van descobrint els poemes visuals d’en Brossa tot transformant-los en boniques cançons. Vam estar acompanyats d’uns extraordinaris músics al piano, trompa, clarinet, oboè, violoncel, violí, guitarres, contrabaix i percussions. I tot això sota la direcció musical d'Elisenda Carrasco.

concert

Els Mowglis, a les classes de música hem estat preparant, des del segon trimestre, totes les cançons i coreografies d’aquest magnífic concert. I a les classes d’art amb la Sònia, ens hem confeccionant els complements.

cantania a de brossa grup dins

Per l’escola Mowgli, la Cantània és una activitat educativa de primer ordre. Els nens i nenes aprenem molt, fem conjunt, fem equip, treballem el cant coral, les coreografies i també aprenem moltíssims aspectes d’altres àrees i sobretot, ens ho passem molt bé.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Superior Mowglis Mowglis Els Mowglis vam cantar la Cantània "A DE BROSSA"