Interessant sortida a Barcelona, combinant l’art i la història, en dues exposicions ben diferents!

Com viuen els museus l’explosió tecnològica del segle XXI? Com s’han d’exposar els quadres? L’art s’ha de seguir exposant com s’ha fet sempre a les parets d’un museu o amb les noves tecnologies podem gaudir o veure l’art d’una altra manera?

IMG 20190522 100021

Meet Vincent Van Gogh és una experiència única creada pels experts del museu Van Gogh a Amsterdam que els nens i nenes de Cicle Superior de l’escola vam poder gaudir el passat dia 22 de maig. Mowglis i Akeles vam poder endinsar-nos en la vida de l'icònic artista i descobrir a través d’una experiència multisensorial les seves obres més famoses i la història de la seva vida. Vam recórrer sis escenaris on poder veure, tocar i fins i tot escoltar els pensaments del pintor.
Més de 1500m2 per mostrar la història del conegut pintor d’una forma innovadora, moderna i tridimensional gràcies a aquest immersiu projecte 360º.

A la tarda, vam visitar el Museu d'Història de Catalunya per acabar de completar el projecte sobre la història que havíem fet anteriorment. Mowglis va poder visitar la 2a planta on hi ha una perspectiva història des de la prehistòria fins a finals de l'Edat Mitjana; els Akeles va visitar la 3a planta on s'exposen les etapes més recents: des del segle XVII fins l'actualitat.

IMG 20190522 141702

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Superior Mowglis Cicle Superior Mowglis i Akeles al “MEET VINCENT VAN GOGH” i al “MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA”.