Mowglis i Akeles visitem Barchinona: la Barcelona Medieval

El passat dimecres dia 6 de març, els alumnes de Cicle Superior, Mowglis i Akeles, vam anar a Barcelona per conèixer, de primera mà i sobre el terreny, com era la vida durant l’edat mitjana al nostre país. Va ser una visita guiada organitzada pel Museu d’Història de Barcelona.

Barchinona, el nom de Barcelona a l’edat mitjana i que provenia del llatí Barcino, és tota ella un gran museu on a cada racó pots trobar-te un munt de llocs i espais que poden explicar la història de la ciutat des de la seva creació. Des de la plaça del Rei, lloc de trobada, ens vam dirigir cap a l’església del Mar, passant per la plaça del blat, travessant el carrer de l’Argenteria i tot de carrers amb nom d’innombrables oficis. Dins l’església del Mar, vam observar l’estil gòtic català. En sortir ens vam dirigir al carrer Montcada on vam poder veure com eren els palaus de la gent adinerada de la ciutat.

bcnmedieval4

Retornant cap a la plaça del Rei, vam entrar al palau del rei on vam poder veure l’església de Santa Àgata, el Saló del Tinell i les restes romanes. Per acabar la nostra visita i, sobre un mapa de Barcelona, vam poder observar l’evolució de la ciutat des de la seva creació.

bcnmedieval2

Va ser una visita molt interessant que ens va permetre entendre millor el funcionament de la societat a l’Edat Mitjana i ens va transportar per unes hores a la manera de viure d’aquelles persones de fa quasi 1000 anys.

bcnmedieval1

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Superior Mowglis Cicle Superior Mowglis i Akeles visitem Barchinona: la Barcelona Medieval