Intercanvi amb alumnes de Banyoles.

Els Mowglis i Akeles hem fet la primera part de l'intercanvi amb els alumnes de l'Escola Casa Nostra de Banyoles.

El dijous i divendres passat -9 i 10 de novembre- els Mowglis i Akeles, van acollir els alumnes de 5è i 6è de l’Escola Casa Nostra de Banyoles.

Aquest intercanvi escolar fa més de 30 anys que es realitza i té com objectiu que els alumnes visitants comparteixin unes hores amb la família i el nou company o companya que els acull, tot adaptant-se als costums i diferents maneres de ser i de fer de cadascú.

El primer contacte va ser a la nostra escola. En trobar-se uns i altres, i d’una forma espontània, van anar escollint la seva parella. Després tots junts, banyolins i igualadins vam anar a visitar el Museu Molí Paperer de Capellades i vam fer un taller de paper.

Veure galeria d'imatges

A les 5 de la tarda, pares i mares de Mowglis i Akeles van recollir els seus fills juntament amb el seu hoste i ja van ser les famílies igualadines qui es van fer càrrec del convidat o convidada fins l’endemà a les 9 del matí.

El divendres a les 9 vam visitar tots junts el Museu de la Pell i l’adoberia de Cal Granotes. També hi va haver una gimcana preparada pels Mowglis i els Akeles, pel centre històric de la ciutat: Plaça de la Creu, Font de la Carota, Portal d’en Vives i de la Font Major, Ajuntament, Santa Maria, Plaça de Pius XII i Plaça del Rei.

Després de dinar a les cases respectives va arribar l’hora del comiat i de retornar cap a Banyoles uns, i a les tasques habituals d’un divendres a la tarda els altres, tot i que amb una mica de recança...

Mowglis i Akeles ja esperen amb impaciència la segona part de l’intercanvi que està previst pels dies 14 i 15 de març de l’any que ve.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Superior Mowglis Cicle Superior Intercanvi amb alumnes de Banyoles.