CANTÀNIA "Partícules"

Més de 800 nens i nenes de 5è i 6è de primària de 18 escoles d’arreu de Catalunya,

entre les quals 2 de l’Anoia, l’escola Castell d’Òdena i nosaltres, els Mowglis, vam participar el passat dimarts al multitudinari concert de “Partícules”, la cantata amb música de Lluís Vidal i text de Sergi Belbel, que forma part del projecte Cantània d'enguany i que ja fa 29 anys que promou L'Auditori de Barcelona.

Aquesta cantata serà cantada per aproximadament 45.000 nens, 900 mestres de música de més de 980 escoles i la podran gaudir uns 90.000 espectadors  a diferents equipaments catalans, incloent-hi l'Auditori, i teatres de poblacions d'Espanya i Portugal.

Aquest any amb la Cantata “Partícules” assistim a l’origen i evolució de l’Univers i ho vam fer cantant 10 cançons acompanyats d’uns extraordinaris músics al piano, trombó, flautes, clarinet, oboè, saxo, trompeta i percussions. I també amb la participació de la solista Carola Ortiz que representava el personatge del Neutrí i sota la direcció musical d'Elisenda Carrasco.

cantania2018

Els Mowglis, a les classes de música hem estat preparant, des del segon trimestre, totes les cançons i coreografies d’aquest magnífic concert. I a les classes d’art amb la Sònia, ens hem confeccionant el vestuari i complements.

Per l’escola Mowgli, la Cantània és una activitat educativa de primer ordre. Els nens i nenes aprenem molt, fem conjunt, fem equip, treballem el cant coral, les coreogrfies i també aprenem moltíssims aspectes d’altres àrees i sobretot, ens ho passem molt bé

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Superior Mowglis Mowglis CANTÀNIA "Partícules"