Bons resultats a les Proves Cangur.

Guillem Parras (Mowglis) aconsegueix la 28a posició dels 14.304 alumnes de 5è de Primària que van fer la prova.

Les Proves Cangur són unes proves matemàtiques de resolució de problemes que cada vegada tenen més participació a Catalunya. Organitzades per la Societat Catalana de les Matemàtiques, alumnes de tot Catalunya de 5è de Primària fins a Batxillerat posen en joc la seva habilitat per resoldre els reptes que se'ls hi plantegen.

A l'escola hi participen els alumnes de 5è i 6è que volen i aquest any van ser 15 Mowglis i 9 Akeles. En la categoria de 5è van participar-hi 14.304 alumnes i el nostre millor alumne va ser en Guillem Parras (28è), seguit de l'Èric Agut (278è), Selma Valls (563a) i Isona Llansana (836a). Fins ara s'ha publicat el llistat del 6% dels millors resultats. Així doncs, 4 alumnes entre el 6% millors!

Dels Akeles només la Júlia Monclús va classificar-se entre el 6% millors, essent la 630 de 14.159 alumnes a tot Catalunya.

Seguirem practicant i jugant amb les matemàtiques!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Superior Mowglis Cicle Superior Bons resultats a les Proves Cangur.