Cicle superior rep la visita de la Laura Orgué

Fa uns dies vam rebre la visita de la Laura Orgué. La Laura és una igualadina professional de l’esport i ha competit en diferents esports, com per exemple l’esquí de fons, l’esquí de muntanya o diferents curses de muntanya on ha estat campiona del món en diverses ocasions en la modalitat de quilòmetre vertical. A més a més, ha estat esportista olímpica en tres ocasions.

La Laura, però, no només va venir a la nostra escola a parlar-nos dels seus mèrits esportius, ja que va venir a fer un taller on parlava dels valors que té l’esport i ensenyava a l’alumnat tot d’exemples de conductes esportives i antiesportives. Al final de les explicacions corresponents, els nens i nenes de cinquè i sisè representaven situacions on es posava en evidència els valors més rellevants que té l’esport.

En conclusió, va ser un taller molt educatiu i emocionant que va permetre als nens i nenes de cicle superior aprendre valors com l’esforç, el respecte, la superació i l’amistat entre d’altres d’una manera pràctica i divertida.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Superior Mowglis Cicle Superior Cicle superior rep la visita de la Laura Orgué