Els Mowglis i els Akekes hem estudiat el cos humà.

En els darrers dos mesos, els nens i nenes de cicle superior, hem dut a terme el projecte “Cos humà”, l’objectiu del qual ha estat fer una investigació del funcionament del cos i preparar-ne una maqueta per realitzar una exposició davant de les famílies.

Per treballar tot el cos, ens hem dividit la feina entre els Mowglis i els Akeles, uns hem investigat la funció de nutrició i els altres la funció de relació i de reproducció.

Ahir, dimecres 5 d’abril, vam poder ensenyar el resultat del nostre projecte i explicar-ho als nostres familiars i a tothom qui va voler de l’escola. Darrere de cada maqueta hi havia un munt d’hores de preparació (recerca d’informació, resum, fer la maqueta, preparar l’explicació...) però creiem que va valer la pena.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Superior Mowglis Cicle Superior Els Mowglis i els Akekes hem estudiat el cos humà.