16 Octubre 2017

Els alumnes de Mowglis i Akeles avui hem començat el Camp d’Aprenentatge d’Empúries on ens hi estarem fins el divendres.

07 Octubre 2017

El passat dimecres 4 d’octubre els nens i nenes de cicle superior de la nostra escola van participar en la trobada esportiva 2017 de l’escola Anoia juntament amb les escoles Ateneu i Jesús Maria.

Durant la trobada, els nens i nenes van poder gaudir de diferents jocs i esports durant tot el matí. Dividits per grups i anant amb altres nens i nenes de les altres dues escoles van poder conviure i compartir un matí esplèndid.

A més a més de la part esportiva, els alumnes van gaudir d’un esmorzar de germanor que els va servir per conèixer més els integrants del grup del qual en formaven part i agafar forces per seguir jugant i fent esport. S’ho van passar genial!

02 Octubre 2017

Avui, 2 d'octubre de 2017, fa 10 anys que les Nacions Unides van declarar aquesta data com a Dia Internacional de la No Violència.

26 Setembre 2017

Arran is our new Conversation Assistant at the school. He will work with the Baloos, Koticks, Mowglis & Akeles. Arran is happy to be here and he is looking forward to working with all of the children.
                                                                          About Arran
Arran has a brother, his name is Calum. Arran and his brother look different. His mum´s called Shona and his dad is Keith. Arran has a dog, he is called Robbie. Arran is from a small town in England called Keswick.
Arran went to London to study. After that he moved to Zambia in Africa and he helped the children there to speak English and was also coaching sports. Arran saw amazing animals in Zambia.
Arran loves football and listening to music. Last year he was an English teacher in Sant Marti de Tous. He really likes Catalonia.

Berta Piqué Vidal from Akeles

25 Setembre 2017