18 Febrer 2019

Ja tenim els tres finalistes de l'Escola que van guanyar la primera fase del concurs per escollir el logo que representarà el projecte Let's Plug! Els guanyadors i guanyadores entren ara en una nova fase. Cada una de les escoles que formem l'equip Erasmus+ hem escollit tres finalistes. De tots aquests, ara entre tots els països, haurem de votar de nou i decidir-nos pel logo definitiu.

LogoCAT2

Martí Ostal (Rikkis), el Gerard Roig (Toomais) i el Nil Ruiz (Toomais).

LogoCAT1

Rut Moncunill (Baloos)

LogoCAT3

Mariona Miñano (Mowglis)

18 Febrer 2019

Antigament, quan es tenia temps lliure, s’anava a buscar els amics per córrer i jugar pel carrer.

13 Febrer 2019

Dijous 14 de febrer vàrem fer la segona assemblea d'alumnes d'aquest any. Representants de tots els cursos de primària portaven tot de peticions que havien parlat prèviament amb els seus respectius companys de curs. Tots en vam prendre bona nota i vàrem decidir posar fil a l'agulla per continuar millorant la nostra escola plegats.

04 Febrer 2019

La Mona Lisa torna a estar emmarcada i penjada al museu del Louvre. L'hem tingut cinc dies voltant per l'Escola i fent de model als alumnes que l'han volgut retratar. També ens ha acopanyat el mateix Leonardo i ens ha deixat els esbossos dels seus invents i estudis perquè els poguéssim treballar, estudiar i inclús reinventar.

IMG 8560

Les nenes i els nens de l'Escola, juntament amb l'equip docent, han gaudit d'una setmana molt diferent i original. Una setmana que ens ha sorprès per la gran imaginació que tenen els alumnes a l'hora de pensar en bones idees per millorar el seu dia a dia i cobrir alguna necessitat, com ara: un neteja-habitacions, una butaca que flota, una canasta de roba bruta o una paperera única que recicla sola.

Us convidem a la propera festa de Sant Jordi de l'Escola per descobrir tot el que ha donat de sí aquesta setmana Da Vinci.

28 Gener 2019

Com cada any, aturem les classes habituals per iniciar una setmana transversal dedicada al artista i inventor Leonardo Da Vinci. Enguany celebrem els 500 anys de la seva mort i volem commemorar la figura d'aquest personatge tan important i influent.

Hem iniciat la setmana amb la visita del mateix Leonardo, que buscava desesperat a la Mona Lisa, ja que se li ha escapat del quadre. Ella està cansada d'estar tancada i ens ha demanat uns dies de vacances. Ell ens ha demanat ajuda com a inventors i ens ha animat a conèixer la seva vida i el seu llegat. Per això, ens ha donat uns blocs de notes a cada un/a perquè poguem anotar tot allò que ens inspiri o ens agradi.

A la tarda, tota l'escola hem dinat a les aules i hem gaudit plegats d'unes postres molt dolces. Seguidament, hem gaudit d'una pel·lícula de Da Vinci a la sala polivalent de Can Papasseit.

Pàgina 1 de 35
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Superior Mowglis