Tallers a l'escola Àuria.

Aquest matí de divendres, els alumnes de Koticks hem anat a l'escola Àuria per participar en un taller de fang (Enxub) i en una petita gimcana organitzada per alumnes del centre. Nenes i nenes han gaudit d'una bona estona fent d'artistes i, d'una altra, practicant amb jocs que ens han fet valorar els nostres cinc sentits. De nou, una experiència molt positiva, bonica i agraïda que recordarem especialment.

(Veure imatges a la Galeria)

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Mitjà Koticks Kotiks Tallers a l'escola Àuria.