Pinotxos i Koticks celebrem dijous llarder.

Un any més, padrins i fillols hem passat plegats el matí de dijous llarder.

Hem començat el dia ballant i quan ja ens fallaven les forces, les hem carregat amb esmorzars de tota mena: entrepans de truita o botifarra, truita de xocolata, coca de llardons o fruita. Per postres, l'Alèxia, que avui fa 10 anys, ens ha convidat a tots/es a una gominola boníssima! Quan hem acabat, hem anat al gimnàs del carrer Sant Carles on ens hi esperava un circuit i un joc d'endevinalles que ens ha fet passar una molt bona estona.
El projecte padrins i fillols ens agrada molt: els nens i les nenes d'ambdues classes gaudeixen molt compartint experiències com la d'avui. Ja comptem els dies que falten per a la propera trobada!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Mitjà Koticks Kotiks Pinotxos i Koticks celebrem dijous llarder.