Baloos i Koticks anem al MNACTEC

Els projectes de l'Escola ens fan descobrir coses que no ens pensàvem i, les sortides, ens ajuden a comprovar el què hem descobert.

Ahir dimarts 21 de maig, els alumnes de Cicle Mitjà vam anar al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa per avançar en els nostres projectes d'aula.

Els Baloos treballem el projecte de les Energies renovables. A l'aula hem treballat els tipus d'energies més properes, com ara l'aigua, l'aire, el sol o la geotèrmia. A Terrassa, ens van ensenyar exemples pràctics d'aquestes fonts i vam poder gaudir d'una exposició on podíem observar tot el què estem treballant i més.

Els Koticks treballem el projecte dels Volcans. A la classe, hem descobert què són, on són, quins tipus de volcans hi ha, les erupcions, les roques, etc. Però, quines conseqüències hi ha quan un volcà entra en erupció? A Terrassa vam poder observar maquetes i exemples dels productes volcànics que obtenim després d'una erupció. També vam poder passejar per l'exposició d'altres desastres naturals provocats per terratrèmols, tsunamis o accidents.

Tot plegat, una sortida per reflexionar. Tornem a l'escola per seguir avançant amb els nostres projectes amb una nova inquietud: quin és el nostre paper? Què podem fer nosaltres, amb petites coses, per reduïr el consum elèctric o evitar desastres naturals?

Entre tots i totes podem fer un món millor: més net, més ecològic, més respectuós i més amable amb l'entorn. Com a Escola Verda, us animem a empatitzar amb aquesta idea i a unir-vos a la nostra causa de reduïr, reutilitzar, reciclar i renovar.

(Més imatges a la Galeria de cada curs).

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Mitjà Baloos Cicle Mitjà Baloos i Koticks anem al MNACTEC