ELS BALOOS BALLEM SARDANES

Aquest dissabte dia 18 de maig, els Baloos hem participat a la ballada final del projecte SARDANOIA.

Els Baloos, juntament amb altres 7 escoles d’Igualada i Comarca ens hem estat entrenant aquests últims mesos per tal d'aprendre a ballar i interpretar una bonica sardana del compositor Jeroni Velasco que porta per títol "SARDACAT".

Les melodies d'aquesta sardana han estat algunes de les cançons tradicionals i populars catalanes que cantem a l’escola i que formen part del repertori que tots els nens i nenes anem aprenent des de petits.

Ens vam trobar tots a les 18h al parc de l’Estació Vella, prop d'on estava la LLUÏSOS COBLA que tocava les sardanes de la ballada que organitzava l’Agrupació Sardanista d’Igualada.

Captura de pantalla 2019 05 20 a les 18.29.27

Als voltants de les 18:30h, tots els nens i nenes de les 7 escoles que hem participat del projecte SARDANOIA’18-19 (Escola Mowgli, Escola Pia, Escoles de l’Ateneu Igualadí, Escolàpies, Mare del Diví Pastor,  Guerau de Jorba i Dolors Martí) estàvem a punt de començar el Galop de Cortesia on les colles ens vam presentar davant el nombrós públic assistent.

Va ser molt emocionant passar enmig de tanta gent fent el galop amb els nostres banderins que ens identificaven com a Escola Mowgli i els quals vam fer a la classe d’art amb la Sònia.

Un cop vam acabar el galop d’entrada, les nostres dues colles: els “BalooSarda” i els “SardaMowgli” ens vam col·locar fent rotllana al voltant del nostre banderí i el flabiolaire de la cobla Lluïsos va començar l’introit de la sardana que havíem preparat. Va ser tota una exhibició davant de tots els nostres pares i mares, avis i àvies, germans i germanes i tot el públic assistent a la ballada. Vam fer-ho molt bé i ens vam estar molt contents d’haver pogut mostrar a tothom que JA SABEM BALLAR LA SARDANA, “...la dansa més bella de les danses que es fan i es desfan...” Joan Maragall

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Mitjà Baloos Baloos ELS BALOOS BALLEM SARDANES