Famílies a l'aula.

Ens agrada molt que les famílies entreu a les aules i compartiu el vostre temps, paciència i coneixements amb nosaltres.

Aquesta última setmana del segon trimestre, a Cicle Mitjà n'hem tingut moltes, ja fos per ajudar-nos amb el projecte o per passar una bona estona jugant amb jocs de taula. Seguirem buscant motius per convidar-vos a venir, perquè l'experiència sempre és molt positiva, sobretot pels nens i nenes. Moltes gràcies pares i mares per aquestes estones!

7hsxn        ciKRi

CEUez        hhfLm

kzYyq      mWy43

sxMk9       RIHhZ

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Mitjà Baloos Cicle Mitjà Famílies a l'aula.